تهیه و تولید فیلم های سالن انتظار پزشکی ، پیشرو در آموزش بیماران پزشکی

تبلیغات تخصصی پزشکی و دندانپزشکی

تلفن : 02122503428

مستند و مناظر طبیعت

معمولا عموم افراد از تماشای مناظر طبیعت و مستند های جذاب استقبال می نمایند. امروزه انواع مناظر طبیعت و کانالهای تلوزیونی برای پخش این مناظر وجود دارد. با شناخت فضای اتاق انتظار و ملاحظات سفارش دهندگان مستند های زیبایی که وجود دارد گردآوری گردیده، تدوین مجدد شده اند.

در واقع در اکثر این فیلم ها، گوینده ای وجود دارد که توضیحات لازم را می دهد بنا به تجربه و خواست مراکز مختلف در تدوین مجدد، قسمت های با جذابیت کمتر حذف گردیده اند و به جای موزیک و کلام گوینده نیز موسیقی بی کلام مناسب گذاشته شده است تا به آرامش فضای مطب کمک نماید.

لازم به ذکر است ای فیلم کاملا با کیفیت و از بروزترین فیلم های موجود در دنیا، گردآوری شده اند.

این مجموعه مناظر در قالب دو مجموعه همراه با فلش قابل سفارش می باشد.

۱) مجموعه مناظر طبیعت جدید + پک لوح موسیقی بی کلام

– مستند زیبایی خانه (HOME): (39 دقیقه)

این مستند معروف حاوی تصاویر بسیار زیبا و با فیلم برداری با کیفیت از زمین، طبیعت و تخریب آن توسط انسان می باشد. مدت زمان این فیلم در دو قسمت مجموعا ۳۹ دقیقه ای می باشد که از زمان فیلم اصلی کوتاه تر است.

– مستند زیبایی اسنوبورد(SNOW BOARD): (45 دقیقه)

این فیلم از شاهکار های ورزش اسنوبورد و اسکی می باشد. تماشای این فیلم در قسمت های مختلف همراه با جذابیت و هیجان زیاد می باشد. فیلم برداری حرفه ای و با کیفیت بالا از اسکی و اسنوبورد روی کوه های پر از برف، تصاویر بسیار زیبایی را خلق نمود اند.

– فیلم سفر به ایران (۱۸ دقیقه)

این فیلم همراه با موسیقی ایرانی دلنشین، گذری سریع به برخی از جاذبه های ایران زمین دارد و تصاویر زیبایی در آن نمایش داده می شود.

– فیلم سیاره زمین ۲ (PLANET2) (47 دقیقه)

این فیلم نسخه جدید از فیلم مستند معروف سیاره زمین BBC در این فیلم تصاویر و مناظر زیبایی از طبیعت و زمین نمایش داده می شود.

– فیلم بالهای زندگی (WINGS OF LIFE) (48 دقیقه)

در این فیلم،حیات زیر آب در دریا ها و اقیانوس ها به تصویر کشیده شده است. با تماشای فیلم بارها و بارها شاهد تصاویر و مناظر زیبا همانند آکواریوم خواهید بود. کیفیت بالا و فیلمبرداری حرفه ای آن نیز به زیبایی بیشتر فیلم افزوده است.

– پادشاه گیاهان (KINGDOM OF PLANTS) (21 دقیقه)

این فیلم به گلها و باغچه های زیبا می پردازد و همراه با موزیک مناسب لحظات خوبی را باری بیننده به همراه دارد.

– مستند جالب آدرنالین (۲۱دقیقه)

در این فیلم به ورزش های هیجانی مانند پرش از ارتفاع، هواپیما و پرواز پرداخته شده است. جهش ادرنالین مستندی زیبا و با موضوعی خاص می باشد که تماشای آن لذت تجربه هیجان را به امغان می آورد.

– مستند جاذبه (GRAVITY) (21دقیقه)

در این مستند به مبحث پریدن حیوانات مختلف و تاثیر جاذبه زمین اشاره شده است این فیلم حاوی تصاویر بسیار حرفه ای و اصولی از فتار حیوانات می باشد.

– مستند زیبای گربه های آپارتمانی (THE CATS) (22 دقیقه)

در این فیلم تصاویری زیبا و لطیف از زندگی تعدادی گربه آپارتمانی پخش می شود این فیلم سکانس های جذابی را به تصویر می کشد گه مورد رضایت یشتر بینندگان قرار می گیرد.

۲- مجموعه مناظر ۲ (نسخه قدیمی تر) همراه با یک لوح موسیقی بی کلام  انتخاب شده

این مجموعه شامل ۹ عنوان فیلم معروف از مناظر طبیعت و سری فیلم های سیاره زمین موسسه BBC می باشد که توسط شرکت تدوین و آهنگ بی کلام به جای گوینده انگلیسی آن گذاشته شده است .

عناوین فیلم های این مجموعه عبارتند از:

۱- دریا های کم عمق (۵۰ دقیقه)

 تصاویر زیبا از حیات آب در دریاهای  کم عمق با فیلمبرداری حرفه ای و کیفیت بالا.

۲- مجموعه کلیپ های انتخاب شده (۱۰۲ دقیقه)

این فیلم حاوی تعداد زیادی کلیپ های زیبا از طبیعت و زندگی است. تنوع کلیپ های همراه با کیفیت مطلوب از مشخصات این فیلم است.

۳- هنر پرواز (۵۵ دقیقه)

در این فیلم به ورزش اسکی (اسنوبورد) روی برف در کوهستان های پر از برف پرداخته شده است. گروه بسیار حرفه ای از ورزشکاران و حرکات زیبای آنها در کنار فیلم برداری بسیار حرفه ای از نقاط قابل توجه در مورد این فیلم است.

۴- آبهای شیرین (۵۱ دقیقه)

مستندی زیبا از سری مستند های معروف سیاره زمین ،که به موضوع آب شکل گیری رودخانه ها، آبشار ها و حیات حیوانات مرتبط می پردازد.

۵- مستند جذاب جنگل ها (۴۹ دقیقه)

این فیلم از سری مستند های معروف سیاره زمین می باشد و حاوی موضوعات زیبا و آموزنده از طبیعت و جنگل همراه با فیلم برداری حرفه ای می باشد.

۶- حیات زیر آب (۳۷ دقیقه)

در این فیلم به زنگی حیوانات دریایی و زیر آب پرداخته و تصاویر و مناظر زیبایی از حیات زیر آب نشان می دهد که بسیار جذاب و دل انگیز می باشد.

۷- سرزمین یخی (۴۹ دقیقه)

این مستند زیبا از فیلم های مجموعه سیاره زمین می باشد و به قطب و حیات و زندگی در آن می پردازد در این فیلم تصاویر و مناظر خاص و ویژه ای نمایش داده می شود.

۸- فیلم گالا گاپونت (۵۹ دقیقه)

مستندی معروف با همین نام و حاوی تصاویر بسیار زیبا  از حیات در جزیره گالا گاپونت است.

۹- گالری عکس ویدئو (۵۳ دقیقه)

این فیلم حاوی تصاویر متنوع و زیبا با موضوعات گوناگون می باشد که به صورت متحرک نمایش داده می شوند. در  این فیلم به موضوعات مختلفی مانند طبیعت، زندگی، حیوانات و غذا پرداخته شده است.

لوح موسیقی بی کلام

با توجه به نیاز برخی مراکز به پخش موسیقی بی کلام این موزیکها  متناسب با سلایق گوناگون به صورت انتخاب شده از سبک های مختلف می باشد مدت زمان کل این آهنگ ها حدودا ۲۰ ساعت می باشد.

روش سفارش فیلم مناظر طبیعت

امکان سفارش مناظر طبیعت مجموعه ۱ و ۲ به صورت مجزا یا با هم وجود دارد در سفارش پیش فرض هیچ عنوان یا لوگویی وارد نمی شود در صورت تمایل می توان با پرداخت هزینه، لوگو و عنوان سفارش دهنده را نیز در فیلم ها وارد کرد.

برای سفارش این محصول، می توانید با  ما تماس بگیرید و یا اینجا کلیک کنید.

 

هیچ نظری وجود ندارد

تلفن : 22503428 ، 021-88104626 پست الکترونیک: Jahanpardazteb@yahoo.com