تهیه و تولید فیلم های سالن انتظار پزشکی ، پیشرو در آموزش بیماران پزشکی

تبلیغات تخصصی پزشکی و دندانپزشکی

تلفن : 02122503428

فیلم سالن انتظار عمومی دندانپزشکی

این مجموعه فیلم شامل دوتا مجموعه هستند که روی فلش آماده می شود ، مجموعه جدید فیلم عمومی با توجه به بازخورد سفارشات قبلی بصورت ترکیبی از کلیپهای دندانپزشکی و مناظر طبیعت می باشد تا صرفا موضوع دندانپزشکی نباشد. کلیه کلیپ ها انتخاب شده همراه با موزیک بی کلام می باشند و در مورد کلیپ های دندانپزشکی هرجا لازم به توضیح نکته ای بوده بصورت عنوان یا زیر نویس متنی اشاره شده است. کلیت مجموعه به این صورت است که چند دقیقه آموزشی-دندانپزشکی سپس چند دقیقه مناظر و سرگرمی و به همین صورت تا انتها می باشد. کیفیت کلیپ های این مجموعه  نسبت به مجموعه قبلی خیلی بهتر هست و امکان تغییر ترتیب پخش کلیپ ها و اضافه نمودن کلیپ های جدید نظیر معرفی مجموعه و گالری بیماران نیز وجود دارد.

نکته : بصورت پیش فرض کلیه فیلم های اتاق انتظار همراه با عنوان ، لوگو و اطلاعات سفارش دهنده مشابه نمونه فیلم ارسال شده آماده میشوند.

مجموعه دوم شامل ۴ عنوان فیلم عمومی متفاوت هستند که درواقع ورژن قبلی و قدیمی تر می باشد که همراه با مجموعه اول آماده میشود تا درصورت تمایل مورد استفاده قرار گیرد.

مجموعه فیلمهای عمومی با توجه به نظرات سفارش دهنده های مختلف بسیار مفید و مناسب برای پخش در سالن انتظار مراکزی که همه درمان ها را انجام می دهند ، می باشد.

 

روش سفارش

این مجموعه فیلم در قالب یک محصول قابل سفارش می باشد. برای سفارش این محصول، می توانید با ما تماس بگیرید یا اینجا کلیک کنید.

نکته ۱ : امکان سفارشی سازی فیلم ها با توجه به در خواست سفارش دهنده و پرداخت هزینه مربوطه وجود دارد.

نکته ۲ : هدف اصلی از این مجموعه آماده سازی سریع، هزینه مناسب و بهره وری بیشتر بوده است.

نکته ۳ : ترکیب این مجموعه با کلیپ های زیبا از مناظر طبیعت می تواند جذابیت بیشتر و احساس بهتری برای بیماران داشته باشد. این مجموعه مناظر انتخاب شده نیز در قالب یک مجموعه مجزا قابل سفارش می باشد.

هیچ نظری وجود ندارد

تلفن : 22503428 ، 021-88104626 پست الکترونیک: Jahanpardazteb@yahoo.com