تهیه و تولید فیلم های سالن انتظار پزشکی ، پیشرو در آموزش بیماران پزشکی

تبلیغات تخصصی پزشکی و دندانپزشکی

تلفن : 02122503428

فیلم سالن انتظار دندانپزشکی

اغلب بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی و دندانپزشکی، نیازهای درمانی متفاوت دارند، به همین دلیل زمان درمان و زمان ملاقات قطعی نمی باشد و در بسیاری از موارد، بایستی در سالن انتظار، منتظر نوبتشان بمانند. به صورت معمول، از تلویزیون و برنامه های تلویزیونی برای سرگرم نمودن بیماران استفاده می شود.

بسیاری از متخصصان و مدیران مراکز درمانی علاقمند هستند بیماران در مدت انتظار فیلم آموزشی مرتبط با درمان و همینطور مرتبط با فعالیتهای مرکز درمانی را مشاهده کنند.

مفتخریم به عنوان پیشرو توانسته ایم برای اولین بار مجموعه فیلم های سالن انتظار دندانپزشکی در شاخه های مختلف دندانپزشکی را تهیه و تولید نمائیم. این فیلم ها در مجموعه های مختلف و با توجه به تخصص های مختلف دندانپزشکی دسته بندی گردیده اند و قابل سفارش می باشند.

به صورت پیش فرض، در تمامی فیلم ها، لوگو و عنوان سفارش دهنده، وارد می شود و امکان اضافه نمودن زیر نویس ثابت نیز فراهم می باشد. بدیهی است امکان سفارشی سازی بیشتر و انجام تدوین حرفه ای با پرداخت هزینه مربوطه قابل انجام می باشد.

لازم به ذکر است با توجه به فضای سالن انتظار و آرامش آن و نظر دندانپزشکان ، متخصصان و مدیران کلینیک های دندانپزشکی ، در فیلم ها از موزیک بی کلام استفاده شده است ، برای آموزش نکات لازم نیز از توضیحات آموزشی صورت متن و نوشته در قسمت های مختلف فیلم استفاده شده است. سیاست اصلی ما در تدوین فیلم های مختلف جهت ارایه آموزش های مفید و لازم به بیماران می باشد و حتی الامکان به موضوعات بصورت کلی پرداخته شده است تا بیماران نتوانند در طرح درمان دخالت کنند. بیشتر فیلم های استفاده شده بصورت انیمیشن بوده ، بدور از خون و خونریزی می باشد تا باعث استرس و ترس بیماران نشود.

 

باید به این واقعیت توجه داشت ، امکان تولید فیلمی که پاسخگوی تمام سلیقه ها و افراد باشد وجود ندارد ، با این وجود بازخورد بسیار مثبت سفارش دهندگان مختلف و رضایت آنها ، پشتوانه محکمی برای ما در این مسیر می باشد. با این وجود باتوجه به وجود توان فنی لازم ، امکان سفارشی سازی فیلم ها متناسب با نیاز سفارش دهنده وجود دارد. بدیهی است فرآیند سفارشی سازی و هزینه انجام آن با توجه به نوع درخواست سفارش دهنده متفاوت می باشد.

هیچ نظری وجود ندارد

تلفن : 22503428 ، 021-88104626 پست الکترونیک: Jahanpardazteb@yahoo.com